Mātes dienas pastkaršu akcijas apkopojums

Gandrīz 15 000 Twitter un Facebook lietotāju aizpilda 20 000 pastkaršu Latvijas Pasta Mātes dienas akcijā

Latvijas Pasta rīkotajā Mātes dienas pastkaršu akcijā 14 456 sociālo tīklu Twitter un Facebook lietotāju nosūtīšanai savām mammām, vecmammām vai krustmātēm aizpildījuši 20 000 pastkaršu. 11 154 Twitter lietotāju 15 000 pastkaršu nosūtīšanai aizpildīja rekordātrā laika posmā - nepilnās sešās stundās, savukārt 3 302 Facebook lietotāju nepilnas dienas laikā aizpildīja 5 000 pastkaršu.

Latvijas Pasta Facebook lapā Mātes dienas akcija sākās 2.maijā, kad nepilnas dienas laikā 3 302 šā tīkla lietotāju nosūtīšanai aizpildīja 5 000 pastkaršu. Savukārt 3.maijā sociālajā tīklā Twitter akcija sākās plkst.10 un beidzās tajā pašā dienā plkst. 16, kad 11 154 Twitter lietotāju nosūtīšanai aizpildīja 15 000 pastkaršu.

Šogad pirmo reizi nosūtīt Mātes dienas pastkarti bez maksas varēja arī sociālajā tīklā Facebook, savukārt Twitter lietotājiem šāda iespēja bija jau trešo gadu pēc kārtas. Visiem akcijas dalībniekiem bija iespēja apsveikt mammu, vecmammu, krustmāti vai sievu ar īstu un oriģinālu pastkarti, kuru Latvijas Pasts līdz svētkiem nogādās norādītās adreses pastkastītē Latvijas teritorijā.

Akcijas idejas autors tiešsaistes dialoga aģentūras Clicks vadītājs Māris Reliņš norāda: "Salīdzinot ar pagājušo gadu, akcijas lapas unikālo apmeklētāju skaits palielinājies par 68% pirmajās 12 stundās, kas nozīmē, ka pastkartītes nosūtīja daudz vairāk cilvēku. Kā arī vairākas reizes palielinājies apmeklējums tieši no mobilajām ierīcēm - katrs ceturtais pastkartītes sūtītājs izmantoja mobilo telefonu."

Neskatoties uz to, ka Latvijas Pasts atkārtoti aicināja pievērst uzmanību tam, lai tiktu norādīta precīza saņēmēja adrese, diemžēl arī šogad daļa adresātu, kurus Twitter un Facebook lietotāji vēlējās apsveikt Mātes dienā, pastkartes nesaņems nepilnīgi un/vai nepareizi norādīto adrešu dēļ.

2012.gadā Latvijas Pasta rīkotajā Mātes dienas akcijā 5 883 Twitter lietotāju nepilnu piecu stundu laikā nosūtīja 8 500 bezmaksas pastkaršu. Pērn akcija sākās 2.maijā plkst.10 un beidzās tajā pašā dienā plkst.14.45, kad Twitter lietotāji bija aizpildījuši visas pieejamās pastkartes.

© pasts.lv

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

(Required)

Saits griežas uz WordPress   Premium Style Theme by www.gopiplus.com